niedziela, 13 stycznia 2013

Wyróżnienie

Witam w mrożny i śnieżny wieczór.Właśnie otrzymałam wyróżnienie od Gosi Adaszek

Dudzia. Papierowa Wiklina i Szycie

 

 Serdecznie dziękuję za tak miły gest i docenienie moich początków w tym co robię.


Teraz powinnam odpowiedzieć za pytania:


- jak to sie stalo ze zaczelas tworzyc reczne cuda????
   tak jakoś wyszło...
- tworzysz dla siebie czy na sprzedaz????  90% dla siebie i znajomych
- wiosna czy jesien????   wiosna

- czy ktos w rodzinie tworzy recznie????   nikt
- co jeszcze lubisz robic poza tym co kroluje na blogu????    chyba troszkę gotować no i piec ciasta



A teraz blogi które z wielką przyjemnością typuję:




A oto moje pytania:


Zima czy lato?
Prysznic czy wanna?
Pomarańcz czy mandarynka?
kino czy telewizja?
Spacer czy jazda rowerem?
Twój ulubieniec kot czy pies?
herbatka czy kawka?
Twoje ulubione kwiaty?


Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie .Ale moim skromnym zdanie na wyróżnienia zasługują wszyscy, którym chce się coś zrobić dla siebie i dla innych .Pozdrawiam:))

 Drugie wyróżnienie

 

Tego się nie spodziewałam ,dostałam drugie wyróżnienie,czy naprawdę sobie zasłużyłam???...
Doceniła mnie Katarzyna Szymczak-Strzelecka.Serdecznie dziękuję i szczerze polecam zaglądać na blog Kasi.


W wolnej chwili - pasje Kasi 

http://hobbystyczna.blogspot.com/







Teraz powinnam odpowiedzieć za pytania:



1. Ulubiona pora roku ..............Lato
2. Spacer czy przejażdżka samochodem?.................Samochód (lenistwo)
3. Kawa czy herbata?.......................Kawa
4. Na słono czy słodko? ............Słodko słodko
5. Rysunek kredką czy ołówkiem?..........kredka
6. Książka do czytania czy słuchania?................Czytania
7. Zakupy przez internet czy w sklepie?................internet
8. Na sportowo czy elegancko?..............sportowo
9. Torebka czy plecak?..............plecak
10. Co dają mi moje prace ..........Satysfakcję,zadowolenie że ciszą nie tylko moje oko
11 W poniedziałek rano ..........nie lubię poniedziałków

 A teraz moje nominacje do wyróżnienia:

W moim koszyczku

 Dudzia. Papierowa Wiklina i Szycie

 w domowym zaciszu

 
A teraz czas na pytania dla Was :
Sukienka czy spodnie...?
twój wypoczynek to...?
Słońce czy solarium...?
Jakiego masz zwierzaka w domu...?
Twój znak horoskopu...?
Jakiego koloru unikasz...?

Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie ,jest to bardzo motywujące do dalszej pracy.


Kolejne wyróżnienie

Witam serdecznie po tygodniu wypoczynku.A tu kolejne wyróżnienie,jak miło dziękuję Basi

W wolnym czasie 

 

 


  oraz od Danuty

Moje Cuda Cudeńka

 Dziękuję,z wielką przyjemnością polecam te blogi zaglądajcie i podziwiajcie.Mam troszkę czasu na wpisy do blogu,ponieważ leże w łóżku i łykam co się da aby wygonić grypę.


Zasady powyższego wyróżnienia:

każdy nominowany blogger powinien:

1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,

2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,

3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,

4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,

5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.



Coś o mnie:
1.Jestem mężatką od 26 lat(rany jak to wytrzymałam haha)
2.Mam męża 2 synów 26 lat i 22  lata niby dorośli panowie ale.......
3.Starszy zakłada rodzinę w tym roku ,będzie troszkę zabiegania......
4.Mój wypoczynek to głównie góry nasze Tatry ,troszkę ich już przeszłam oczywiście z mężem.
5.Papierkami zajęłam się całkiem przypadkowo,trafiłam na blog Ani 
aniainspiruje.blogspot.com, a potem już poleciało.


Moje nominacje do wyróżnień:



 


 
 
 
 
 
 
 http://wmoimkoszyczku.blogspot.com/
Łał ciężka to była  praca ,ale kogo ominęłam niech się czuje jeszcze bardziej wyróżniony.Wszystkim się to należy ,pozdrawiam miłe Panie i Panów też i zapraszam do siebie:))


Wyróżnienie od

Ciekawszy świat Iwki 

Dziękuję ,chociaż nic nie zrobiłam już od 1,5 tygodnia a bo to wyjazd wypoczynkowy ,a teraz grypa ,ale leże z laptopem w łóżku,tyle mojego że mogę podziwiać wasze wspaniałe prace.Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam:))
 

Zasady powyższego wyróżnienia:

każdy nominowany blogger powinien:

1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,

2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,

3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,

4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,

5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Siedem faktów dotyczących mnie napisałam w poprzednim wyróżnieniu,co mogłabym dodać hmmm???....lubię to co robię,tylko przy trzech mężczyznach w domu troszkę czasu brakuje,aaaa mam jeszcze jedną kobietkę w domu,a raczej na podwórku to moja Sara bernardynka 4-letnia tez muszę jej poświęcić troszkę czasu każdego dnia.A jeszcze muszę się pochwalić mam brata młodszego,który wczoraj został dziadkiem ma wnuczusie sliczną jeszcze jej nie widziałam,zazdroszczę mu troszkę....

Nominacje...........aż 15  NIE tylko 15 ja nominuje wszystkie blogi które obserwuje,wszystkie które są na górnym pasku jako członkowie i wszystkie które zaglądały do mnie kiedykolwiek .Nie da się wybrać tylko 15 jest to niesprawiedliwe ,wszyscy robimy coś ślicznego,wyjątkowego i niepowtarzalnego i należy nam się wyróżnienie.Może się ktoś się na mnie zeźli za takie nominacje ,ale ja i tak będę do Was zaglądać,pozdrawiam wszystkich:))

15 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie mojego bloga , jest mi bardzo miło :))
    pozdrawiam :)
    p.s. Jeśli możesz to zlikwiduj weryfikacje słowną w komentarzach , wtedy będzie prościej wstawiać komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:) i dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! i dziękuję za wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyróżnienia,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnień i zapraszam do mnie po kolejne

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo serdecznie dziękuję za wyróżnieni
    jest mi niezmiernie miło z tego powodu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za wyróżnienie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za wyróżnienie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuję za wyróżnienie,i gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję bardzo za wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń