niedziela, 12 maja 2013

Ciasto z przepisu Zosi... i co nie co

Witam Wszystkich gorąco:)Pozdrawiam wszystkich nowych i obecnych obserwatorów,dziękuję że jesteście i mnie odwiedzacie,chociaż niewiele tworzę ,bo wiosna,bo brak czasu,bo czasem mi się po prostu nie chce)
Ale ,ale wczoraj upiekłam ciasto i to jakie ,z przepisu Zosi zastosowałam Jej przepis(zamiast jabłek dałam rabarbar) i wyszła taka pychota,dobrze że zrobiłam zdjęcia zaraz po upieczeniu bo dziś brak ,znikło,chyba było smaczne:) Dziękuję Zosiu za przepis ,a Wam kochane polecam zaglądnąć na bloga Zosi ,to co Ona wyprawia z tymi skrzyneczkami na kwiaty ,wózeczkami,kołyskami ...to przykłady bieżące ...Zosia to cudowne rączki:) I jeszcze przepis na ciasto:) Częstujcie się chociaż widokiem wyobraźni...")


 Podłubałam troszkę z koralikami ,a pomysł i kursik pozwoliłam sobie od Cohenny Ona bawi się tymi koralikami i nie tylko,dziękuję:) Zapraszam na Jej bloga:)

 Te z kolei podpatrzyłam u Ocelotki :)Dziękuję:)  Dużo mi brakuję do perfekcji dziewczyn ,ale chciałam spróbować:) Napiszcie czy Wam się podoba ,bądź nie podoba:)Krytykę znoszę bardzo dobrze,wręcz motywująco)






Miłej niedzieli dla Wszystkich Was i dla Każdej z osobna:)

23 komentarze:

  1. Biało- różowa jest genialna :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tutaj pysznie:) Bransoletki świetnie Ci wychodzą:) Miłej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj sama bym chętnie takie pyszne ciacho zjadła :)A bransoletki bardzo ładne, zresztą Ty Bożenko wszystko pieknie robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te bransoletki! A jeśli chodzi o ciasto to koniecznie muszę wypróbować przepis!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam cisto z rabarbarem, ale mi smaka narobiłaś Bożenko. Biżuteria przepiękna
    a moim faworytem jest zdecydowanie bransoletka z biało różowych perełek. Jest po prostu cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko mnie do Zosi nie trzeba namawiać bo jestem jej ogromną fanką tych wszystkich skrzyneczek i czwartkowych spotkań przy kawusi.Ale Ty widzę czasu nie marnujesz i jak nie wyplatasz to bawisz sie koralikami i to z bardzo pięknym efektem .Pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz Danusiu zapomniałam powiedzieć o tych słynnych czwartkowych kawusiach u Naszej Zosi:)Pozdrawiam Cię serdecznie miłego popołudnia życzę:)

      Usuń
  7. Sliczny blog i sliczne prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciasto musiał być pyszne!! A bransoletki wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciacho wygląda bardzo apetycznie. W bransoletkach można się zakochać. Piękne są! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie kuś! Nie kuś mnie tym ciastem, bo dopiero co marchewkowe z mascarpone robiłam w czwartek, a już mam ochotę na ciasto z rabarbarem! Kawa taka samotna....
    Bożenko, ile Ty musisz mieć cierpliwości do tych koraliczków? Śliczny jest ten jasny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, wszyscy wpadają na słodkości. Zostało coś dla dla mnie? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cisto z chęcią bym spróbowała:) Biżuteria wspaniała, mnie najbardziej podoba się ten komplet z pierścionkiem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. SUPER BOŻENKO,OBY TAK DALEJ.POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożenko i Ja się poczęstuję bo znam i wiem jaki to miód w ustach.
    Piękne bransoletki.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojojo.... Jakie śliczności!!!Najbardziej mi się podoba ta różowo srebrna. Ojojoj.....

    OdpowiedzUsuń
  16. Bożenko ciacho pewnie palce lizać, a bransoletki są śliczne . Pozdrwaiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. smakowicie wygląda to ciasto :) na pewno było przepyszne :) Świetna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciasto wygląda pysznie, uwielbiam rabarbar :) Bransoletki są śliczne, dwie pierwsze - moje kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaraz po powrocie ze spotkania zaglądam z ciekawością do ciebie i jeszcze raz podziwiam Twoje cudowności,powiem tak: przecudowne; chociaż w realu są jeszcze piękniejsze!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się bransoletka szary z różem :)) No i ciasto..ah wygląda na domowe i przepyszne. A ja uwielbiam zarówno ciasto z jabłkiem jak i z rabarbarem. Mniam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciasto bardzo apetyczne, a bransoletki cudowne:) Zwłaszcza ta z różem;)

    OdpowiedzUsuń