piątek, 12 kwietnia 2013

Niespodzianka

 Witam,pięknego sobotniego ranka,pogoda jest iście wiosenna:)
Pamiętacie jak zostałam wyróżniona przez Misiowy Zakątek jako najlepszy komentator:)Wczoraj późnym wieczorkiem rozpakowałam paczuszkę z niesamowita niespodzianką od Lidki z Misiowego zakątka.To co otrzymałam od tej kobietki przeszło moje najśmielsze oczekiwania,zresztą zobaczcie sami:) Lidko dziękuję serdecznie za niespodziankę,która sprawiła mi ogromną radość:)
Zapraszam z wielką przyjemnością do Misiowego Zakątka :) Pozdrawiam:)



17 komentarzy:

  1. Ale ślczności dostałaś , normalnie "biedronkowo",a serwetka cudna.Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Bożenko, że prezent Ci się podoba i jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne rzeczy!!! Serwetka jest śliczna! Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super biedronkowe prezenty :-) serwetka zabójcza;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pięknego prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia i ślicznego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne biedroneczki do Ciebie Bożenko przyleciały:)
    Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia, śliczny prezent dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyłączam się do tych wszystkich gratulacji !!!!!! A ten prezent czerwono-biedronkowy jest super!!!!!! pozdrawiam :) Teresa

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje Bożenko:)
    Jak widzisz w końcu założyłam swojego bloga.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia,i pięknych prezentów.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały prezent, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale tu pięknie i wiosennie pozdrawiam Ciebie i biedroneczkę.Miłej wiosennej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyróżnienia:) Pozwolisz, że zagoszczę u Ciebie na dłużej?:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulację! Piękne prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń