poniedziałek, 23 czerwca 2014

Różności z lenistwa...

 Witajcie kochane :)
Obrazki z gipsu wykonane przez naszą koleżankę ,ale pomalowane przeze mnie :)

 Mój piesek Nero ,wszedł w taką oto ramkę ,liczyłam że jak go oprawię w ramkę będzie spokojnieszy i słuchał swojej pani ,a jest jeszcze gorzej ,jest niesamowitą rozrabiaką :)


 A to obrazek z gazet ,zrobiłam go tuż po egzaminach ,żeby rozładować stres :)


 A to bukiety jak ćwiczyłam do egzaminów praktycznych ,troszkę nieudolne , ale nauka nie poszła w las :)

Dziękuje z miłe komentarze pod ostatnim postem ,pozdrawiam Was gorąco i do następnego :)

18 komentarzy:

  1. Bożenko, każda jedna rzecz wspaniała... A pieseczek wygląda tak słodko, a tu proszę taki rozrabiaka?
    I chyba widzę znajomą serwetkę :) Pozdrawiam Cię gorąco Bożenko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,tak znajoma serwetka ,a zrobiły ją Twoje rączki :) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wszystkie prace są świetne, ale najbardziej wpadła mi w oko ramka z piesem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko nie jedna chciałaby tak robić z nudów ,wszystko piękne i piesio wygląda uroczo w ramce .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko wszystko śliczne. Pozdrawiam i całuski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace powstają u Ciebie Bożenko,niby z tego lenistwa, bo u mnie w czasie leństwa nic nie chce wyjść.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie Twoje prace są piękne i dopracowane. Piesek jest uroczy i wspaniale prezentuje się w ramce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę tak produktywnego lenistwa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace. Skończyłaś florystykę? I jak egzamin praktyczny? Ja w tamtym roku zdawałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uf skończyłam :) Ale wynik z praktycznego będzie dopiero końcem sierpnia ,nie było źle ale....:) Wczoraj odebrałam świadectwo ,a końcem sierpnia dopiero chyba będzie jakiś dyplom ,pod warunkiem że zdałam :) A Ty zdałaś ?

      Usuń
  9. Hej zdałam rok temu kończyłam i udało mi się zdać również ten egzamin państwowy i mam dyplom technika. Niestety na wyniki tak się długo czeka. Pozdrawiam i trzymam kciuki Za Twój egzamin.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace:) Trzymam kciuki za pozytywnie zdany egzamin:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prace! Bedę częstym gościem na Twoim blogu. Pozwoliłam sobie dodać Cię do listy moich blogów, mam nadzieje, że nie masz nic przeciwko:) Jak znajdziesz chwilę zapraszam do mnie. Co prawda jestem początkującą blogowiczką ale mimo wszystko zapraszam:)
    www.moje-cuda.blogspot.com Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale dużo różnorodnych prac :) wszystkie piękne i niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prace.Moja przygoda z blogiem dopiero zaczęła się mimo to zapraszam na
    www.diybeata.blogspot.com.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożenko kochana, wróć do nas tak dawno Cię tu nie było... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam lubię zaglądać do Pani .Ponieważ prace są śliczne pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili .

    OdpowiedzUsuń