wtorek, 19 sierpnia 2014

Jestem ....

Witajcie kochane :) Nie wiem co napisać ,jest mi wstyd ,że nie tu tyle czasu nie było :) Było troszkę wypoczynku ,troszkę wyjazdów ,ale i troszkę wiklinki i krepinki :) Większość z Was jest aktywna na fejsie (co mnie bardzo cieszy )bo tam mam łatwiejszy dostęp i szybszy i ja również tam się zadokowałam :) Pozdrawiam Was gorąco :)
A teraz kilka moich drobiazgów :)



















Witam Wszystkie nowe obserwatorki mojego bloga i pozdrawiam gorąco Wszystkie blogowiczki i fejsowiczki :) Dziękuję za ostatnie komentarze :)

9 komentarzy:

  1. Bożenko ważne że jesteś. To chyba taki okres kiedy wakacje, urlopy i rozleniwienie. Ale wystawkę masz super, wszystko śliczne. Pozdrawiam i całuski posyłam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak się cieszę Bożenko że się pojawiłaś. Już myślałam, że może coś źle się z Tobą dzieje, ale dzięki Bogu nie :) Ja nie mam konta na fejsie, więc tylko tutaj mogę podziwiać Twoje prace, a są fantastyczne, Im dalej oglądałam tym bardziej otwierałam buzię ze zdziwienia. Ale to wszystko jest cudne, a ta osłonka na doniczkę - rewelacja! Czy pozwolisz Bożenko że kiedyś skopiuje Twój pomysł na te mini kapelusiki? Są takie urocze... Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na kapelusik niestety nie jest mój ,tylko naszej Ani Krućko http://aniainspiruje.blogspot.com/2012/08/kurs-eco-kapelusiki.html
      więc nie zabraniam ,a wręcz polecam prace i pomysły Aneczki :)
      Dziękuję za tak miły komentarz i buziaki przesyłam :)

      Usuń
  3. Witaj w klubie Bożenko, fajnie że wróciłaś. Widzę , że nie marnowałaś czasu i wykonałaś mnóstwo wspaniałych prac. Wszystkie koszyczki są przepiękne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne plecionki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ile wspaniałości:) cudne wszystkie prace:)

    OdpowiedzUsuń