środa, 27 listopada 2013

Troszkę świątecznie...

 Witam Was kochani:) Wreszcie mam troszkę czasu na swoje przyjemności:) Dziękuje ,że do mnie zaglądacie,miłe komentarze zostawiacie,a to motywuje:)Witam nowych obserwatorów,będzie mi miło jak zagościcie u mnie na dłużej:) Czytanie Waszych komentarzy to sama przyjemność,tak samo jak przeglądanie Waszych postów z przepięknymi pracami:)

Chciałam również serdecznie podziękować za wyróżnienie,które otrzymałam od Ani i Anetki z blogu In staat .Dziewczyny dziękuję:) A Wam wszystkim polecam ich twórczego bloga,naprawdę warto zaglądnąć:)













6 komentarzy:

  1. No święta ruszyły już wszędzie. Super kształt świecznika wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna różnorodnosć prac!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Bożenko wyróżnieni. Prace ładne.
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prace:) Świecznik robiłam podobny jednak Twój wydaje mi się zdecydowanie ciekawszy:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, kiedy ja się tak nauczę... Cudowne prace!

    OdpowiedzUsuń